En kall och härlig höstdag

Underbara sovmorgon, ingenting som störde och jag fick sova ut, kändes som 100 år sen .
Så idag har det mest vart slapp, tv, promenad, mat, fixa o plocka lite, finns alltid nått o göra, får lite dåligt samvete av att bara sitta inne när solen skiner men vadå, vad ska jag göra ute ? Så det fick bli en liten promenad, lite frisk luft, så nu känns det bättre, jätteskönt ute, ta vara på alla fina dagar..

Ikväll är det jobb några timmar 16.30-22 helt okej .
Imorn ledig, händer då ? Hör av dig
Sen jobb jobb jobb . Ledig helg , skööönt .

Neej, kanske ska städa upp lite, eller inta soffan .
Förresten, såg en kanonfilm idag, köpte ju några för ett tag sen men har aldrig blivit tillfälle för dom men idag, "sista offret" tokbra, fatta dock inte slutet så mamma får kolla o sen förklara, haha men väldigt bra , bättre om jag hade förstått vad slutet liksom gick ut på !
Man ska alltid kolla film med mamma, för förstår inte jag vad som händer så förklarar hon alltid .. Det är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback