5,6 ipren på detta så ..

Ont det gör ont, jävligt ont just nu .
Idag har vart en bra dag, det har funkat, tom skrattat lite efter all denna sorg, efter dessa tunga dagar tom vädret var på min sida idag , tack åter igen för alla söta, fina sms och ord, jag kommer svara snart, snart kommer jag orkar tillbaka till mitt gamla jag, jag kommer snart kunna stå upp utan stöd och snart kommer jag vara här igen, kunna tänka klart igen . Det har vart en jobbig tid, en svår tid, trodde inte man kunde uppleva sån smärta, både kroppsligt och tankemässigt , fast det kanske har gjort en starkare ? Vad vet jag, nu kämpar vi på igen, på nytt, vi ska besegra det dåliga och jobba oss tillbaka till toppen .

Vi har handlat massor idag, vi har ätit en romantisk middag och vi har sovit lite i soffan, en perfekt kväll, har inte orkat gjort ett skit, har ju inte kunnat sova på flera nätter och det börjar komma igen nu, tur det .
Imorn blir det lugnt, återhämta sig, vila upp sig och ladda på med energi, kroppen är tömd och helt slut och det är jag med . Jag måste ladda mina batterier och kunna skratta o må bra igen, komma tillbaka.
Sakta men säkert framåt och det känns skönt, det känns bra ..

Nu ska jag inta sängen , hoppas jag får sova lite, magen ömmar så jag blir tokig, gör så jävla ont .
Mensvärk gånger 100000000000, typ.

God natt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback