Jul i vårt hus .

God morgon, eller förmiddag ?

Väntar på att tiden ska rulla på så vi kan åka, åker till Uppsala runt 11 tiden, borde väl få i min frulle innan men orkar inte, så jävla tråk att äta själv, att laga nått själv att va själv överhuvudtaget när man ska äta nått.

Jag hoppas att det finns lite julmys att få hem idag, haha skulle Fredrik veta om skulle han bli tokig men man behöver ju inte nämna allt man handlar hem, han tycker nämligen att efter 3 tomtar så är det fullt, jaa en riktigt julpyssel jul har han då aldrig firat, tror jag det .
Det ska liksom finnas tomtar lite här o där, inte överdrivet utan lagom, det blir som bäst då , i helgen kommer nog det mesta av det vi har hemma upp, jag tycker ändå att det är riktig jul när granen kommer upp, det kommer dröja några veckor till men då har liksom stämningen kommit iordning , vi tjafsar fortfarande om vad vi ska ha för gran o jag tycker att det inte ens är nått att tveka över, en riktig ska in det finns liksom inte andra allternativ ens, att man ens överväger att ha en plast ? Förstår fullt ut om man har djur, barn eller inte orkar barr men nu har vi inget av det o barr funkar , så en riktig ska IN !



Ser verkligen fram emot ikväll, det blir biomys för hela slanten, vi ska gosa med massa gott o cola, hur sjutton ska man orka nästan 3 timmar om det inte finns nått o äta, ha neej det går inte för sig .

Frulle o sen tuffa till Uppsala ..

Vart kommer ränderna ifrån på Zebran ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback