viljan ...

En bra dag på jobbet, kul folk som jobbade, då blir man mer peppad !! Då är de kul o verkligen vara där o jobba .
Fick min semester beviljad idag också , skönt o veta att de blir lite ledigt i sommar .

Kunde inte alls sova imorse, vakna vid halv 07 o klarvaken, så de va ju bara o gå upp de, diska, hur mkt som helst.. Så lika bra o få de gjort, o skönt o komma hem o slippa efter en hel jobbdag.
Drog på mig en öppning på lördag, kul, ger lite extra klirr i kassan o de kan jag säga att de behövs, spara till alla sommarplaner! :)

Sitter o väntar på att mamma ska komma, ha en rikgit tjejmys kväll tsm ♥ ska bli gos .
Annars rullar de på, saknar mina vänner mest , hinner knappt ses längre känns de som, skittrist men antar att de blir så när alla har sitt på olika håll men de borde ju gå o få till , bara man vill ! Finns viljan så sköter sig resten..

Nu kom mammsen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback