Friis & Company

Åh denna lilla sockersöta vill ha jag !!! Helt kär!

Fick hem min nya Friis idag, gosigt, den va stor o fin, större än jag trodde men den blir nog bra :) Den är jättefin o de är de som räknas !

En jäkligt lugn dag idag på jobbet, inte hänt mkt alls, ganska tråkigt när de är så lugnt , kul folk som jobbade så de vart bra ändå.
Cykla hem, fick paket o hämta, cykla till Maxi o sen hem igen, satte mig här o kika blocket, älsk o jag har bestämmt att köpa bil ihop, en saab lr golf ! Har ringt på massa olika men vafan folk ska ju ha sina annonser kvar fast bilen är såld ! Puckon...

Ont i skallen som fan, de vill sig inte gå över, får nog bli en liten kvällspromenad senare så hoppas de släpper lite .
Va ute o gick igår ca 1 timme, de va skönt ! Gosigt .

Nej nu ska vi käka, sen kanske det blir en liten promenix


Kommentarer
Marlie

Ett klokt beslut angående bil ;) Tycker den behövs så jag får se min Maria i Bålsta lite mer.. Vi behöver filura på dukning någon dag snaart!



Hur jobber du imorgon?

Promenader är bra!! Duktiga du. Jag har haft en latdag idag, ush. Dessutom ätit HELT fel.



Ses imorgon, puss hjärtat! <3

2009-05-13 @ 18:32:33
Anonym

Men suck!!! Skrev värsta inlägget, men nu är det borta...... :( :(

2009-05-13 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback