Snart blir vi tre <3

Regnet öser ner .
En lugn jobbdag, ganska opepp men det gick bra ändå, börja tagit tag i detta med att börja plugga, vore skitkul, att bli nånting, en utbildning i grunden , ha nått att stå på, känns som att för tllfället står jag bara o klampar på samma ruta, det går aldrig framåt, de händer ingent. Vill uppleva nya spännande äventyr och träffa nytt spännande folk :)
Har utforskat pluggmöjligheter hela eftermiddagen, kan vara nått, vore toppen, att gå en grundutbildning.

Spanat in;
Inredning
Florist
Konditor
PR
Make-Up-Artist

Det vore så jäkla kul o intressant att börja på nån av dessa, det finns i Sthlm o de är de värt .
Päronen kommer strax upp o hälsar på, dom får hjälpa mig o se vad som man göras, inte lättaste o förstå allt.
Går en kurs i konditori sen öppnar jag eget i Sthlm, mysgos. Har iallafall en framtidsplan.
Nått måste ske, håller på o bli tokig som det är nu, vill framåt i livet, upptäcka nytt, vill utmana mig själv på andra plan.
Donken har varit en fantastiskt erfarenhet, in i jobblivet direkt, superglad för de, har inte vart arbetslös en enda dag sen skolan slutade :) Men det behövs mera nu, en puff i nästa riktning.
Nu krävs det förändringar, plugga till nånting som jag verkligen vill sattsa på, som jag vill bli, som ger mig nått.
Som får mig att må bra o känna mig glad över, det skulle va dunderkul o hitta en sån utbildning !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback