Steka i solen


Denna söta lilla sak stod o vänta på mig idag. Älsk är underbar, älskar dej mest Fredrik .

Jobb hela helgen, böt mina stäng tider mot andra så det vart lite lättare o rocka loss ;)
Idag har vart stress o kaos om vartannat men alla har haft ett toppenhumör, så jävla skoj o jobba då !
Vi kan bara vi vill ;)

Igår vart det jobb till 23 o sen en sväng till hamnf. sug det va iår, mera betalt ska dom ha men dom har minska ner området som fan, ologiskt ! Får inte ihop de där, men men, folk va fulla o glada ändå, köpte kycklinspett, ååh va gott de va
, mums, ge mer mera. O myggen bara äääälska mig.. Eller älska med mig ? Nja, vettefan .

Hoppas mina väskor kommer imorn som jag har beställt, wiie, glaaad men inte lika glad som när jag såg att dom sänkt priset på alla väskorna (3) jag beställt, åh de är typ med 200;- st, vafan ?? Suck, blir bara irriterad .
Å min bikini ska komma också, från HM, har blitt lite kär i rosetter på sista tiden, gosmys.

Nästa vecka börjar min semster, eller det blir ju denna vecka ! ;p 3 hela veckor, underbart .
Ska steka imorn om det är sol, hoppas att få till o ses med Marlie på tisdag, o sen bara njuuuta av o va ledig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback