Nu är de gjort .

Sjukskriven i 2-3 veckor !

Vissa dagar känns så sjukt mkt sämre än andra, kiss på det mesta, jag vet att det kommer ljusna men idag, neej usch.
Vill bara att tiden ska gå lite snabbare nu så man kommer ur det, att man hittar tillbaka till sig själv och till andra !
Sina riktiga stöttepelare, min mamma är helt fantastisk och jag saknar dig så enormt sånahär kämpiga dagar, det är bara du som verkligen förstår mig, sådär som en riktigt människa göra, du är min absolut bästa vän .
Min bästa mamma ! ♥
Samtidigt som det känns bra att bli sjukskriven pga det jag vart de för, så känns de jobbigt, olika känslor och mkt tankar som far omkring i skallen, skönt att jag fick en så förstående läkare.

Så nu är det uppvilning o några veckor, komma tillbaka, hitta sig själv för att den köra igen ! Det ser långt ut o det kommer bli kämpigt men det kommer gå bra, känna mig som en ny människa igen , det behövs verkligen, det känns som om det kommer funka bra nu, det var det jag behövde !


Marlie, jag behöver dig ! Varför ska du bo så långt ifrån mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback