Midsommar o födelsedag

Trevlig midsommar till er alla !

Så jävla trött, har suttit uppe sen kvart över 3, då tyckte nämligen Frasse att vi hade sovit för länge o att vi skulle upp.
Fredrik somna om lika fort, om han ens vakna ? Har skit svårt o somna om sådär när jag blir väck, pallra mig upp o tacken för det blir en kisspöl på köksgolvet ! Typ som jaa går ni inte upp o busar med mig så skyll er själva...
Så nu har vi busat hela morgonen, ögonen orkar snart inte va uppe längre men det tror ni busen bryr sig om ?
Inte ett dugg, haha men vad ska man göra ? Han är så söt, så han får gärna väcka mig :) Jobbigt ikväll bara .

Har var ju inte koppeltränad alls men det gick kanon igår första gången vi va ute en vända, o han brydde sig inte alls om andra hundar, det som var mest spännande var alla bilar som åkte förbi . Skruttbullen min !
Har legat i soffan hela morgonen o kika på tv, jättevärda program såhär tidigt på morgonen, eeh nej .
Nej om man skulle ge han lite frulle o sen kila ut på en liten promenad !

Hoppas ni alla får en trevlig midsommar, ta det lugnt ;)
Grattis världens bästa bror på födelsedagen .


Att titta på tv är kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback