Lördag, eller ?

Sommar, värme, sol, kärlek, glass !!
Åh de känns underbart. Äntligen sommar, om vädret håller i sig imorn ska jag försöka få med mig älsk o bada !!

Har precis käkat mat ute på ballkongen, mysigt, varmt o skönt. Det är nå snubbar som håller på här utanför, eller uppe på taket o har nå jäkla grej på som låter som FAN, den ska dom köra igång hur tidigt som helst imorse, sådär lagom glad !
Passet igår va stressigt men kul, Dessa dagar har det vart rätt folk på golvet så det har vart skoj o vi har rocka loss !
Var hemma runt 03 tiden lr nått sånt, var ner en vända på stan o kika lite, hamnf. hade precis stäng, inte för att jag skulle in men det var mindre folk utanför o runt stan än vad jag trodde, men det va kul ! Räggers runda .
Kul o se aspackade folk som inte vet vart dom ska, eller vart dom kommer ifrån, sorligt egentigen . Sup med förstånd ffs.
Ikväll ska älsk ner med några vänner, inte ett dugg avis att dom ska vara ute o festa o ha kul en sånhär dag, neeej inte alls. Jag ser verkligen fram emot o jobba o löka !  Suck, vill också festa, dricka o ha kul !

Äsch ska väl inte klaga, 2 dagar kvar nu sen 3 hela veckor semester :D:D Bättre kan det fan inte bli !
Nu får sommaren hålla i sig . För nu ska badas, festa, grilla o bara va o umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback