GRATTIS ÄLSKLING.

Idag fyller världens bästa sambo år !!
Grattis älskling på din dag ♥ 24 år .
Han kommer snart hem, ska äta lite lunch tsm, sen ska jag fixa här hemma tills alla kommer ikväll, ner på stan o köpa nån blomma kanske, får se :) Kommer bli en riktigt mysdag/kväll, ser fram emot det, mycket .

Städa igår, eller mer rensa bort massa skit som man inte behöver ha framme, måste dock köpa lite tavelramar så jag kan få upp lite mer kort, så mysigt med massor med kort, personligt .
Hitta massa gammla papper som jag inte har en aning om varför man spart på hög, rensa min garderob på kläder jag inte använt på typ 1 år ! Tar ju bara plats o jag vet att jag aldrig kommer änvända det igen iallafall . Vissa plagg sitter tom prislappen kvar på, lite pinsamt kanske men så är det, massa skor ska bort som inte heller används !!!
Dax för den där loppisen jag har snacka om i 100 år kanske ! :) Få lite extra klirr i den tomma kassan ..
Så nu är det liiite mindra i garderoben, eller nja det syns knappt haha de är illa ..

Nu ska jag göra mat, älsk kommer snart .

Älskar dej mer o mer för varje minut  Fredrik ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback