Jag tror på oss !

Sommar. Varmt som fan , fast det har väl ingen missat ??

Har shoppat idag, mysigt ! En snabblunch med Marile, ännu mysigare :) Lökat sönder.
Saknar dig vännen, måste skärpa oss nu på semester .
Saknar alla mina vänner, har inte träffa nån på typ evigheter, vad hände ??
Nu är det sommar, nu ska man umgås å leva !! Bada o ha supergos . Kom igen <3

På stan då så vart det iallafall en klänning som jag har sucktat efter ett bra tag, o den var såklart på REA idag, vart jag glad eller glad ??
En kjol som jag har kolla på förut men tyckt den vart för dyr, o tjena den va på REA den men..
Måste ha vart min turdag idag, o därför slog jag till på en ny mobil, jajjemen, kalastoppen !
Den jag har nu är sämst, funkar när den själv vill bara, så en ny satt bra .
Kommer börja funka den 10, då mitt gamla nr börja funka på den nya , o sen fick jag skriva upp 6 polare som 3 ska ringa, haha så bli inte sura nu ;)
Om jag gjorde det, skulle jag få 3 månaders abonemang gratis. Sagt o gjort, kunde jag ju inte säga nej till !

Ska över till Fredriks mamma o käka snart o senare kanske en sväng till V-ås vem vet, beror på vad kl blir .
Imorn blir det POWER MEET iallafall o på lördag med. Kommer dö i värmen, men sånt händer väl, ha !

Neej nu ska jag sola , bränna mig lite mera


Min nya. Hoppas den kommer funka bra !!


Kommentarer
Marlie

Har du skrivit upp mig så kommer jag döda dig :) !!!



2009-07-02 @ 19:06:57 | http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback