En miljon? Ja tack !

Gasch !

Jag mår illa, otaggad o jobba, trött , slut i kroppen, ska jag fortsätta ?
För tillfället känns det inte alls bra, kroppen vill inte det jag vill , den strejkar , man ska ju lyssna på kropp o magkänsla men när man inte kan göra det den säger till en, vad ska man då ta sig till ??
Hur länge ska man orka stå på benen ?
Skulle behöva nån som verkligen förstod till 100, som kom med förslag, eller som bara va tyst o lyssna, som kan peppa o stötta ! Vart finns alla dom själarna ?

Magkänslan ger mig dåliga vibbar ..
Hur länge orkar en människa göra nått som hon vantrivs med ?

Klump i magen
Gråt i halsen
Det funkar inte längre , det kommer inte hålla .


Älsk kom hem över lunchen idag, igår med :) Hoppas det händer fler gången, mysigt med sällskap när man ska äta,
maten smakar godare och det är mysigt med sällskap .
Sen vart de en vända ner till AMS, skönt o prata lite med nån som kanske kan hjälpa till, så nu fick jag en jobbcoatch som jag ska få en tid hos, snacka lite , det känns bra ! Hoppas hon kan hjälpa mig .
Blir tokig när man söker massor men inte ett enda jäkla jobb svarar, tycker det är dålig stil .
Varför lägga ut annonser när man inte svarar på frågor ?

Fick hem paket från NELLY men neeej, antingen var det för litet eller för stort, suck, ville verkligen ha både skor o klänning, skicka ju efter från HM också för ett tag sen, rosa toppen, den var för liten så ska skicka efter en större strl, det var ju så himla fin ! Så måste ha den ! :)

Igår var det en kulkväll o jobba, allt flöt på bra, det gick så lätt allting kändes det som, lagom med gäster, alla hade trevligt bemöttande, bra attiyder från alla håll ! Fulla skåp, jaa det var helt enkelt en toppenkväll. Kul när det känns så .
Då tickar liksom allt på, tiden försvinner, det är skönt .
Hoppas kvällen blir likvärdig .

Frasse, jag saknar dig min lilla gulltuss så jääävla mycket, så det gör ont .
Tårarna vill inte sluta rinna .

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback