Sommar då igen, tack !

Ont i magen, har haft det hela natten o dagen typ!! Inte så kul
Det åskar ute också, o vi som hade tänkt gå ut nu, nja vi får väl se hur det blir med det ..
Vill ha vattenmelon , fan så gott ! Massa frukt o annat gott, börjar bli liiite tråkigt o inte ha nån tv, vi är mest slöa o inte köper en ny sladd, men ja ! Det är sommar, då ska man vara ute , klarar sig ju bra ändå .

Fick hem min klänning idag, jaa men vadå liten ? Så nu ligger den ute på Tradera.
Vill tillbaka till gårdagen, vill ha en mysdag igen med älsk, vi firar ju 2 år snart, då blir det en riktigt helmys dag .
Jajjemen .

O semestern rullar på, det går fort, galet fort, tråkigt o vi har typ inte gjort så jättemkt, har inte kunna gjort så jättemkt heller, har ju en liten som röjjer som fan. Det är gulligt .
Hoppas vi kan hitta hundvakt o sen göra nått mera av våran gemensamma semester, vore mys . Man vill ju dock inte lämna bort Frasse till vem som helst heller, o känner mig bara trygg för o lämna bort honom till en person o päronen då såklart !

Nej nu måste jag kila, göra nå vettigt !

Hur man än gör, vad man än säger, så blir det fel !
Alla försvinner från mig o sen är det tydligen mitt fel ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback