I mitt hjärta bort de smärta

Okej.
De lät som nån hade dött eller typ fått cancer i de förra inlägget, så är det inte, alla kan va lugna !
Det är värre än så ! Nej , fast det känns så, en liten bit av mitt hjärta har gått sönder, kärlek kan vara hårt o orättvist .
Kärlek till allt, nu menar jag inte Fredrik , nej han älskar jag av hela mitt hjärta o kommer alltid o göra de .
Det finns lägen i livet då man måste välja, välja mellan två saker , då det inte spelar nånroll hur man väljer för man kommer ändå gråta floder , nu har vi valt hur vi ska göra men tårarna kommer nog inte sluta rinna på ett tag .
Det sitter en klump i halsen, jag vill inte inse verkligheten, jag vill inte att tiden ska gå , jag vill inte att dagarna ska rulla på dom nu ! Jag vill inte ha nått mail eller telefonsamtal, jag vill inte ha nånting som handlar om dig .

Åh , vad det far omrking mycket tankar i skallen nu .
O mitt upp i allt så ska jobbet ringa, hallå, semester !! ??

Kan man inte få vara ifred på sina lediga dagar ? Det tar hårdare när man är lessen o nere ..
Imorn ska vi iväg på lite mysigheter så vi får annat o tänka på, det behövs verkligen, o mamma behövs också ..
Päronen är flera mil hemmifrån , det gör mest ont att inte kunna åka hem o få den tröst som behövs , såndär föräldrar tröst som bara dom kan .
Men som sagt, mys imorn med min underbara sambo, som alltid finns, som alltid ställer upp o som har ett hjärta av guld ! Älskar dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback