HMs höstkatalog.

Tung söndag, jobbig som fan, mycket tårar och tankar .
Fyfan. Det kommet ta tid, lång tid, går de ens att komma över en sånhär sak ?

Idag har jag jobbat, första dagen efter semestern, fyfan , så jävla slut i kroppen, galet .
Röjj hela dagen, mot kvällen vart de väldigt lugnt .. Skönt på ett sätt .
Stängning hela veckan till måndag, ledig torsdag, då blir det bio med mamma .
16.30-01.30 wiiie
Det kommer nog går bra , mest trött bara .

Kommer hem ikväll o då ligger HMs höstkatalog o väntar på mig, så nu har jag frossa loss och blivit fattig !
Så grymt snygga kläder, åhh, bra priser, ville ha mera men det finns en gräns, paketet kommer nästa vecka :)
wiiie , me like .

Nej nu ska jag krypa ner i sängen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback