Frassemannen

Trött, vakna av ett rackarns liv från hallen / tvrummet, Frasse har lärt sig att om man ställer sig på bakbenen o sen upp med tassarna på bordet så kan man ju faktiskt få ner allting därifrån, mmmm justdet ! Skitkul, alla tvdosor mår nog inte så bra, mina jobbkläder låg utsprida o EP var jättekul o tugga sönder till flisor !!
Jättekul .

Väntar på att älsk ska vakna nu så vi kan käka, sen ska vi över hem till päronen på "landet", så får Frassemannen springa av sig o skutta runt som han själv vill ! O sen har vi blitt utmanande i vattenkrig haha, det skulle ni inte ha gjort ;)
Kommer krossa, ni vet, har en hemlighet, jag har svart bälte i vattenkrig (svartbälte är väl bra?!) Så jaa , bring it on.
Ska bli jävligt kul.

Magen kurrar, ska nog väcka honom nu, hungrig.
Det är lite bris ute, typ inte så steksol som det vart senaste dagarna, hm, det får inte bli sämre nu "/ Då blir jag less.
Hålla i sig nu o vara fint sommaren ut, eller året ut skulle va bäst .

Sitter o kikar på Rachel Ray om pinsama föräldrar, men vafan är problemet ? Jävla töntnörds päron, skulle bli så jäkla iriterrad, dom sjunger om barnens vänner när dom kommer över, sjunger om barnen och allmänt skämmer ut sig.
Barnen ba men sluta o då svarar päronen med att det får dom leva o stå ut med, livet ska vara kul !
Men hallå ? När dom håller på ute också, typ utanför skolan, affären, nån gräns finns det väl ? Precis som dom vill skämma ut sina barn, jävla nötter, tänk lite på hur det ser ut utåt sätt, alltså hade inte barnen brytts sig, hade jag inte blivit upprörd heller men när barnen ber att päronen ska sluta om dom ba men sluuuuta, då blir jag fan arg !!!
Sluta o skäm ut era barn .. Mhfm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback