...

Måndag igen

Jobbat hela kvällen, slutade 01.30, måste varva ner lite, vill sova men är inte ett dugg trött, skulle behöva duscha också men jag orkar inte!! En riktigt bra kväll på jobbet, kul och alla har vart goa o glada, sånt gillar vi :)
Skön stämning ..

Fick utbet. från F-kassan idag, fasiken va det gick fort, trodde jag inte, så nu har jag lite extra pengar igen . Bara in på sparkontont.
Fick bli en vända på stan, köpte lite nödvändiga saker, sånt man måste ha helt enkelt .

Imorn eller idag, är jag ledig, så himla skönt .Bara slöa, ner till Adecco, höra vad dom säger :)
Sen blir det FEEEEST, taggisch, ska bli skitkul, hoppas jag .

Annars händer väl inte allt för mkt i veckan, en lugn vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback