Borlänge med älsklingen

En mysdag med min underbara !

Vi satte kl på 06, trött som fan ska jag säga, drog oss läänge , upp o hoppa, göra iordning Frasse , frulle och allt som man ska göra på morgonen . Kl 8 var vi hemma hos päronen, lämna Frasse mannen, han brydde sig knappt om att vi drog, gullsöt .
Vidare till Borlänge, första stopp vart vid Dalahästen, åt våran picknick vi hade med, gott !
Tog lite kort som värsta turisterna, haha kul . Sen vidare till Borlänge, Kupolen .
Shopping.
Jag tyckte ändå att kupolen o dalahästen va mkt större när man var mindre, haha fast då var man ju så liten så allt va mkt större, hm logiskt .
En jättemysig dag, en liten utflykt bara jag o älsk, vill mera !
Hitta massa kläder o skor jag ville ha men jag köpte inget, känns onödigt, har ju så mkt . Det va gos o bara komma iväg.
Kul .

Dunder trötta bägge två drog vi oss hem, går ganska fort ändå o åka till Borlänge, o det är ju inte dunder lång heller .
En till liten utflykt kanske :)

En underbar dag iallafall, mysigt som sjutton.
Frasse hade skött sig bra, tokig som vanligt, mkt röjj .

Trött som fan, ska krypa ner i soffan brevid älsk nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback