Åska o regn .

Trött, vad gör du uppe då ?
Vaknar av världens åksväder ! Men det har lugnat ner sig nu, la mig o soffan, busa med Frasse , sötboll.
Ser helt plötsligt blodstänk på golvet, blir jätternervös o söker igenom hunden snabbt som fan men hittar inget, kommer ut på ballkongen o ser nått som rör sig lite smått, FYFAN va äckligt, en stor fästing har han då bitit sönder, usch.
Äcklad . Men tur det inte satte sig på Frasse .

Igår vart det en sväng till PM vart tid till det också, kul. In på Donken o käka, massa folk , de va kul , fina bilar.
Bästa vädret, träffa lite folk, stod o snacka lite, rörde oss in till stan o Erikslund, åkte mest runt o kika .
In på Donken på E-lund, köpa dricka o fyfan , segare personal får man leta efter, stod 2 före oss i kön men vi stod i kö o ca 25 min ! 25 MIN ! Det är pinsamt , hade lust o hoppa bakom o hjälpa till ! Tyckte mest synd om dom litegrann ..
Nej skärpning .

Idag blir det lunch på stan med bästa älsk, ska snart ner o kika lite o invänta 12 slaget .
Sen vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att min bikini från HM kommer, eller att jag får en avi o dra ner o hämta, sen blir de nog Power Meet ikväll, hoppar det nog om det regnar men nu ser de lovande ut .
Ska inte hoppas på för mkt kanske ? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback