Varför hålla på ?

En riktig mys vinter dag . Solen skiner, kylan som breder ut sig i alla hörn och snön som ligger o gnistrar på marken ..

Det är en lugn dag idag, mår inte alls toppen, det är för mkt nu, det har gått för fort och tankarna hinner inte med, kroppen vill inte och allt bara skiter sig , ingen som förstår o alla bara dömmer, alla blir sura o irriterade så fort jag säger nej, är det o vara vänner ? Förstår mig inte på vissa ibland, vill man inte eller säger nej så är det väl bra med det ? Varför ta det fel o bli sur ? Så fort det inte passar så glöms man, så fort det inte passar så ska man sluta höras, jag är så jävla less på det nu, jag är inget jävla andra handsval som man kan höra av sig till för det inte finns nå annat kul o göra . Det är slut på det nu !

Orka .

Nej nu får det bli att hänga tvätt, ta ett bad o sen bege sig ut för lite frisk luft .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback