Strålande jul

Måndag, ganska seg måndag, fast en bra måndag .
En ny vecka, en ny dag, en dag närmare jul, jag längtar mer o mer för varje dag som går !

Jobbat idag o sen vart det stan o vidare till Hälla , har nu handlat alla klappar till alla, det kommer bli tomt under granen från min del men färre och dyrare är årets melodi . Längtar tills man får barn då man kan frossa i massor med klappar, gosigt !

Har även fixat bord till julafton, så det känns skönt, nu kommer vi alla få plats utan problem, åh va jag längtar till julen, det ska blir så rackarns gosigt, har även planer för dagen innan, då ska jula här hemma o med det menas r väl mer att komma i rätt sämning, och ha en riktigt myskväll, det är inte många dagar kvar nu, så nu kommer det gå fort, bara denna vecka är slut så är vi snart där .
På söndag ska vi handla hem all julmat, jag o pappa drar till Uppsala o handlar loss all mat .

Nu blir det mera tv .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback