Myskvällen !

Har landat i sängen under mitt sköna stora duntäcke, kikar nyheterna o sitter med datorn i knät .
kikar runt på lite olika resemål, vill åka bort en vecka men vart ? Vill åka med min underbara sambo, kanske tom bjuda han nånstans ? Gäller o passa på nu innan tillökning kommer .

Ikväll har vi haft mystema, haha, laddat upp med massor med gott och senaste Wallander, den var väl sådär, klart sevärd men inte så mkt mer än så , så nu är jag mätt, håller på o spricka, så mätt är jag, shit , kanske vart lite väl mkt gott !
Jaja men det vare värt, ska snart sova , ska lämna in bilen imorn, var ju in på service idag o det va lite mera fel än väntat, kommer bli dyrt, ritkigt dyrt ! Det får vi ta, synd bara på en så pass ny bil, vi trodde vi skulle slippa problem nu men nej, fast den här går ju mkt mkt bättre än Saaben så ska inte klaga, vi fixar ju den här sen är det bara tutu o gasa ! Kommer bli kanon, otur bara, december är redan en stor utgiftsmånad .

Nu längtar jag som 17 till julafton, längtar till den dagen vi ska sätta upp gran, vi tänkte runt den 19e ! Då ska det pyntas gran och mysas, vi ska även baka och på julaftonsmorgon ska vi äta gröt har vi bestämmt ! :)
Vill att den dagen ska vara här nu, åh va jag längtar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback