Mot 2010 ! Irriterad .

Tjolahopp .

En tung morgon, trött som ett as, ut till bilen, kallt så in i norden, halka 102154 ggr innan jag ens kom ut till den, bilhelvetet startar inte, arg som ett jävla bi, skäller ut alla och tvingas GÅ till jobbet i denna kyla . FAAAAN!
Kommer försent o håller på o frysa både det ena o det andra mig .
Älsk ringer mig lite senare o säger "Det är ju inge fel på den, den startar direkt"
Jävla skit, om Gud finns så gillar han iallafall inte mig ..

Bra start .

O som pricket över i;t så ska jag ut med helveteshotten, jag dog en stund .
Kan ju inte va sant, jag nöp mig i armen tills jag blev blå, det va sant, bara strutta ut och se glad ut , sen när man har frysit ihjäl med den ute o blir avbytt av nån annan som ska känna på helveteskylan, o ställer sig i 1an, ja då får man skäll av alla gäster som kommer o tycker att "stackaren" där nere ska få gå in, va väl ingen som tyckte synd om mig, hrpmf! Fan .
Fast dagen har verkligen gått turbofort, tiden har bara flygit iväg, skönt som bara den

Vart iallafall lite glad när mitt HM paket hade kommit hem o väntade på mig, glading o värmen steg lite .
Fast det kan nog ha o göra med badet jag la mig i när jag kom hem, guuuud så skönt o fasiken va skönt det är med badkar denna årstid .

Nu blire sängen, mysiga underbara duntäcke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback