Lucia !

Jag kan inte sova men var väl inge ovanligt ?
Skallen dunkar på som en bas inne på Joar o det vill inte ge med sig heller, ont fan överallt och en förkylning är nog smygandes, en seg sådan, en sån som varken bryter ut eller försvinner .. suger

Idag är det 3e advent o Lucia, kika lite på ett lucia tåg på ettan tidigare, mycket fint och mysig med alla jullåtar .
Mysigt med lucia och traditioner, mysigt och stämningsfullt på samma gång, julen i sig är en härlig tid, en mysig tid och en fin tid . O jag tror även vi kommer få en vit jul, iallafall som det ser ut nu, jag är nöjd .



Imorrn är det jobb igen, ett kort pass, skönt, sen blir det Västerås, Ikea i E-lund, kika lite klappar o annat smått o gott, så vi kan bli klara nångång , vet dock fortfarande inte vad älsk ska få, att det ska va så svårt ?
Tänkte nått i stil med en ny cd till bilen , det är ju nått han önskar sig o det skulle vi ju behöva också, den som sitter i nu tar ju inte emot cd skivor, skitgrejer .
Det är bara Fredrik o mormor kvar nu o köpa till, svårt det där ..

Nästa helg ska vi sätta upp granen, ska bli så jäkla mys, klä den och få in den sista julkänslan hemma, kommer bli tokmys, päronen kommer över på kvällen, då ska troligen älsk på fest o jag ska ha filmmys med päronen, ska äta gott o bara va ! Saknar verkligen såna kvällar nu när man inte bor hemma längre . Man tog dom för givet förr.

Försöka sova lite kanske .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback