Kul i Jul

Dan före ..

Idag har det jobbats på som sjutton, fyfan va mkt hungriga magar vi va tvugna o mätta, grymt med folk men kul har vi haft, en riktigt bra dag med fulla skåp o humören på topp !! Ballongträd och julsånger , mat till höger o vänster, arga o stressade föräldrar, lugna, glada och tacksamma tanter och farbröder. Lite av allt .
En mysig dag, en dag som bara har försvunnit i tid .
Passet slut, byta om och hämta mormor, ner till Coop o trängas med alla andra som är ute i sista sekund med julmat o diverse saker .
Man tror alltid man är klar med klapparna men idag fick det åka med en till hem o läggas sig under granen .
Köpte med lite fika och sen hem o ha en jättemysig em med mormor, ikväll ska vi fixa allt tills imorn med bord o stolar, fixa, dona och pyssla . Kommer bli toppen .

O gröten är inhandlad och jag längtar till imorn, då vi ska ha en riktigt mysig frukost, bara jag o älsk, innan alla gäster kommer och vi kan börja fira julen på riktigt !

Dagens romantiska;
Fick en stor bukett med röda rosor av min underbara sambo idag, vart superduperglad.
Älskar dig av hela mitt hjärta

Kika film, färga håret, duscha och sova, grymt trött .


Kommentarer
lynn

ååh vad mysigt med blommor :) hoppas ni fick en underbar jul! kram

2009-12-25 @ 22:34:59 | http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback