Julshopping !

Då är alla klappar klara :) Har precis shoppat loss på Cdon o hitta äntligen den perfekta klappen till älsk o även lite klappar till mig själv , nu är jag fattig men det är ju som tur bara jul en gång om året ..
Vart 3 filmer och en cd-skiva o en snygg t-shirt till älsk .

O dom här två till mig själv.


Har även knåpat ihop julkort till alla nära o kära, nja kanske inte alla men några kort vart det minsann .
Nu ska dom bara läggas på o komma iväg så folket får det innan julafton :)

Snön faller ner som bara den just nu, det är vitt överallt, mysigt men jobbigt .
Snö betyder mer jobb för älsk, övertid och sena kvällar, mer pengar men betydligt mera o göra, drygt mest, fast jag ska inte klaga nu, jag vill ha en vit jul annars är det ju som vilken dag som helst, julen ska vara vit !

Sängen väntar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback