Jävla snyltare !

Vissa saker o människor förstår jag mig verkligen inte på ..
Utåt sett så är du så jävla feg, svag och har en självkänsla som är körd i botten, när man kikar runt, läser o hör sig för så tror du att du är typ lika stor som Gud, som aldrig gör nånting fel eller som aldrig sårar nån !
Jag förstår inte, jag känner dig o vet att allt det där bara är ett spel ..
Det är ju så pinsamt så det är sorligt, du är pinsam o sorglig . Du kommer ju aldrig kunna komma tillbaka .
Du sitter ju fast på samma plats som alltid, du har aldrig påbörjat ett nytt kapitel o du står o trampar på precis samma ställe år efter år . Jag förstår inte hur en människa kan vara så körd !

Jag tycker synd om dig, det gör jag verkligen, att du måste leva på skvaller och skitsnack .
Att du tror att jag skulle bli lessen, som om att jag ens bryr mig om dig ? Jag bölar inte för att jag får höra sanningen, du tål den ju inte ens , det har du aldrig gjort o kommer nog aldrig o göra det heller ?
Nä det kanske är dags att leva utanför din lilla bubbla nu, sluta snylta och börja leva på riktigt, som vi andra människor gör !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback