God fortsättning .

Julafton va då över för iår, fan va fort de går . Man väntar o längtar o sen bara över så fort .
Men vilken mysig dag/kväll vi hade, så jäkla kul och massor med mys , mätt som en köttbulle och mkt skratt .
Många fina klappar, som pengar, presentkort på Ikea, på bio och en middag, presentkort på valfri upplevelse, bok, ljus och lite mera presentkort, en tuff badkarsbricka, kombinerat med vinglashållare och ljusstake ! :)
O lite mer smått o gott . En underbar julafton med underbara människor, kul hade vi !!

Igår var det middag igen fast nu med Fredriks släkt, trevligt det med men nu är jag väldigt less på julmat !!
Kvällen vart dundermysig, en som jag sent kommer glömma.

Idag drog jag o mamma, mormor till Sthlm ! Annandagsrea, o rea var det, hitta lite gott o blandat som fick åka med hem, såsom tröjjor, trosor, julpynt , sen fick Ikea ett besök av oss, där fynda jag mest, alltifrån ljuslyktor, servetter, glas, sängkläder och massor som behövs o inte behövs här hemma , jag är nöjd !
Middag och fika hans med, skratt och mysigheter ! En dunderbra dag med mina bästa tjejer , älskar er och tack för en mysmysgos dag tillsammans .

Bort bra men hemma bäst ? Ligger under täcket i soffan med datorn o knät o kikar LA Ink , en myskväll.

Denna jul har vart kanon, mysig på alla sätt o vis, jag är nöjd och alt känns underbart .
Lycka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback