Ett nytt år .

Vet inte vad som hände . Vet inte varför det hände men jag känner mig slut .
Tömd och nere, slö i kroppen och allmänt less , lessen och helt slut på enerig, hjärnan vill men kroppen säger nej, hjärtat önskar men tankarna sätter stopp . Läpparna vill berätta men rösten säger inget .
Sista tiden har varit tuff på alla sätt o vis, jag önskar inte nån detta som vi har fått gått igenom .
Det har varit en hemsk tid och ju mer jag tänker på det ju mer uppenbart blir det att det inte kommer hända nu .
Överallt påminns vi om det, vart vi än går, vart vi än tittar , ja överallt , jag orkar inte mera, jag vill inte , kan det inte få ett slut ?
Kan jag inte få bort dom dåliga tankarna och blicka fram ?
Nej, just nu verkar det svårt, kanske omöjligt , jag vet inte .

Känner mig så lessen, så nere och helt slut . Jag orkar inte . Att dölja sig bakom ett leende kan väl alla ?
Men jag orkar inte le längre .. Det gör ont att le, det gör ont att ljuga

Jag hoppas verkligen att 2010 kommer bli bättre, nytt år, nya möjligheter och mer lycka ? Snälla .
Jag orkar inte va lessen längre .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback