veckorna går så fort .

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala

Jadu, vad ska man säga om dagen ?

När jag cykla till jobbet imorse träffa jag på Tina o Stefan, det va gosigt , det va länge sen, som fan !
Så det va kul, kramas lite, värmde <3

Fått paket avi idag, HATAR när det står att man inte kan hämta ut dom innan 19 ! Varför ?
Då kan man väl få avin dagen efter, det där irriterar mig som sjutton . Får jag ett paket vill jag ju hämta ut det så fort som det går . suck .

Mulet som fan ute och mitt ben värker, jätteont "/ saknar min Fredrik och är som vanligt trött .
Det är synd om mig, eller kanske inte, mera synd om sjöjungfru flickan på tv ! Sjukt att man kan föddas sådär, vad är det som går fel ? Stackars flicka .. Inte är livet lätt . Man ska nog vara väldigt tacksam för det man har , inte klaga så mycket på livet , nej då måste man nog sluta med .

Ikväll kommer päronen, mysmys ! saknar dom så himla mkt , fika o umgås, det behövs !

Imorn blir det sista jobbdagen denna vecka, helgen blir första helgen på länge (känns de som) som jag är ledig ..
Då blir det massa gos hela dan o sen fest på kvällen, mkt bra dag tror jag på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback