En vanlig? tisdag

Opepp som fan på jobb, stänger hela jäkla veckan, superkul, stänger med kul folk så det ser jag fram emot, men otaggad och trött , för ovanlighetens skull då !!

Ser fram emot lördag, mamma fyller år och vi är bjudna på Eckeröresa, det ska bli rikgit mysigt ! En förlovningspresent till både mig o älsk o bror o hans tjej och en present till mamma som fyller, då slår vi ihop allt ! Smart.
Äta gott och bara umgås, verkligen 100 år sen, ta en paus i vardagen, även fast det bara blir en dag så ska det bli skönt att göra nått, vila tankarna på nått annat en stund , nästa helg åker vi en 24 timmar med Cindirella , det ska bli superkul.
Jag, älsk o päronen, jäkla skit att det ska vara 23 på dessa båtar, irriterande, men mys ändå !

Luncha med Emma idag, gosigt, det va inte igår ! Snacka skit o käka, saknar verkligen tiden med oss <3 massor .
Hoppas vi kan ses mera, iaf inte ha det så långt mellan gångerna .. 

Tiden rullar på och regnet plaskar ute, det studsar mot fönstret, ballkongdörren står öppen, kanske det smyger in några droppar men jag orkar inte stänga , vill bara ligga här i soffan med tvn på o datorn i knät hela kvällen !! Snälla ?
Pussa lite på älsk när han kommer hem o ger hela sin kärlek till mig , åh jag vill inte jobba ikväll , känner mig inte alls pepp, jag vill vara hemma, titta när regnet öser ner och träderna svajar fram o tillbaka, det är mysigt att ligga här i soffan under stora tjocka filten och bara gosa . Fan

Börjar bli sjuk, kanske därför jag känner mig depp ? Ont i hals o öron, vill inte, orkar inte bli sjuk, inte nu !
Suck, alltid ska det vara nått, kan man inte bara få må bra ?
Fast jag har de bra, ska nog inte klaga så mkt, det finns dom som har de värre..

Jag är lycklig innerstinne ! Har en underbar sambo som jag älskar mer än nånting annat , han får mej att orka .
Har få men bra underbara vänner, hellre det än massa ytliga , har ett jobb! Så ska nog vara nöjd ändå.

Nu ringer det men orka, dags att stänga till dörren, nu haglar det, måste jag ju upp ändå, haha inte lätt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback