Njutning i katalogform .

Får lite panik att jag inte har gjort nått idag o snart börja jobba !
Solen skiner men jag vill inte gå ut , det är dåligt av mig , jag vill bara sitta inne och rå om mig själv .
Tänk vad en varm dusch kan göra mkt, jag tycker man kommer ut som en ny människa, o luktar gott gör man också.
Är men nere, seg o hängig, ta en dusch , det hjälper med än vad man tror, man blir som ny ..  :)
Tänk va lite vatten o duschkräm kan göra !

Men imorn blir det andra bullar, första ska jag sova ut riktigt ordentligt ! Sen ska jag storstäda hemma, det behövs, förstår inte varför man blitt så slö på den fronten ..
Tvättmaskinen går ju för fullt idag, så ett moment avklarat, vi tvättar ganska sällan(eller sällan, men är man två så finns det inte så mkt o tvätta efter typ 2 dagar, så måste ju först samla ihop nått o tvätta) men när vi väl gör det så är det massor känns det som ! Det tar liksom aldrig slut ..
O klädberget blir större när tvätten är ren känns det som, hur kommer det sig ??

Eftermiddagsnjutning ;



Inom en snar framtid blir det ett besök på IKEA !
Ojojoj vad mkt jag har prickat för, vikt ned sidkanter, fått ideér, inspiration !!
Har verkligen drömt mig bort i katalogen ..
Vi har ju ett rum vi ska göra om nu till hösten/vintern !! Katalogen kunde inte komma mera lämpligt .
Som vissa säger " jag vill absolut inte ha ett ikea hem " , jag står för att jag har ett IKEA hem !
Det gör mig inte ett dugg, jag älskar IKEA !
Hur kan man inte göra det ? Smarta, snygga och billiga möbler , hallå ?
Har redan köpt (i tankarna) alla hall möbler , nu ska dom bara införskaffas på riktigt .


Det är ju bara en liiiiten del av allt som ska hem till Enköping :)
Kan ju inte vissa upp allt, det skulle inte räcka med en bloggsida, haha ! Åh vill ha hem det NU .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback