NU jäklar .

Varför ska det vara så inihelvetesvårt att gå ner i vikt ???
Att gå upp är inga som helst jävla problem men ner, neej det ska ska man bara inte, tydligen !!
Fan blir less att vågen alltid står still, tur det iofs men den ska ner !! Den förbannade pilen ska NER .
Nu har jag bestämmt mig !! När jag nu har provat alla jävla kläder i hela garderoben o inser att ingenting egentligen sitter speciellet bra, då får det vara nog ! Bort med alla "sambo kg" man lagt på sig ;) O man har ju verkligen bästa jobbet fört !

Men nu får det tamefan va nog,sagt det förr, jag vet ! Men jag orkar inte må dåligt över nått som jag faktiskt kan göra nått åt, neej nu får det bli andra bullar av detta . Ner ska jag, o jag kommer lyckas, kämpa hårt o vara envis, det har jag ju lyckas med förr !! Det ska funka denna gång .

Jag ska komma i mina kläder som jag faktiskt kunde ha för mindre än 1 år sen, o det är ju inte 15-20kg vi snackar om !! Utan dom kg så jag kan komma i mina fina kläder igen, utan att rumpan eller magen sticker ut , blir mest lessen o besviken över mig sj när jag står där o kläderna ser ut som, eller jag ser ut som hej kom o hjälp mig !

SKÄRPNING !! Nu ska jag LYCKAS , är du på ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback