Kryssning .

Hejsanhoppsan

En underbar helg med underbara föräldrar och en underbar sambo.
God mat, mätt som 17 , dans, alkohol och massa gos, det va länge sen jag hade så kul, länge sen jag kunde koppla av o bara va, ta det lugnt o bara varva ner, hämta energi och må bra , känndes så jäkla skönt .
Synd bara att tiden går så jäkla fort, men vem vet, kanske åker snart igen ? :)

Gos att päronen ville dra med, utan dom hade det ju inte riktigt funka så det va kanon, har världens bästa föräldrar, älskar dom mest , dom finns alltid, ställer alltid upp med vad som helst (nästan) dom är helt enklet bäst! Är så sjukt glad att just dom är mina föräldrar. Går helt enkelt inte att beskriva i ord hur mkt jag älskar dom, hur mkt dom betyder för mig .

Tillbaka till båten då, kanonresa, toppenväder, kunde dock ha skippat det jävla bråket utanför hytten som höll på i typ hundra år ! Faan så jävla drygt men men sånt som händer ;) kul o lyssna på, haha, ja vilken syn en del har på livet o andra människor, tragiskt .

Så att sammanfatta, det vart en kanonhelg med underbart sällskap .

Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback