Jobbdag !

Galet trött ! haha men vadå? Som om det skulle va nå ovanligt ??
En ganska lugn dag på jobbet, inte hänt allt för mkt, skoj folk som jobbade , det va kul .
Känt mig seg o hängig, inte toppen direkt , jobbigt att jobba när det känns så, går liksom ut över jobbet, fast jag inte vill det, samtidigt kan jag inte rå för det heller ...

Imorn är det ett kort pass! Päronen kommer över en stund imorn o fikar, saknar dom väldigt mkt .
Har liksom bott ihop med dom i 20 år, sen kommer den där dagen där man ska lämna sitt trygga bo, det är underbart att flytta till eget , har sitt egna liksom, men det är under den tiden man förstår och inseer att man hade det väldigt bra hemma . Jag trivs dunderbra här i Enköping ihop med min sambo , samtidigt som jag saknar mina päron väldigt mkt .
Så det ska bli gos att ses imorn igen :)

Fick Nelly klänningarna idag, kan inte bestämma mig om jag ska skicka tillbaka dom eller behålla dom !!! Hm, jobbigt .
Dom sitter bra, okejbra, väldigt bra, neeej jag vet inte, mindre tuttar, då hade den suttit perffa !
Vi får se hur jag gör !

Ikväll mår vi båda här hemma ganska kasst , så blir en lugn hemmakväll, framför dator o playstation .
kan va ganska skönt, lungt och gosigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback