Jobb o sliten .

Idag vart det jobb i massa timmar, en ganska seg dag, hyffsat med folk men lugnt !
Men såna pass kanske med behövs ...

Ska ringa läkaren nån dag, testa mig för hälsokontroll eller nått, känner mig trött o seg hela tiden . Hur mkt jag än sover eller inte sover, så är jag trött . Jag orkar inte göra nånting utan vill mest bara vara hemma, känner mig slut i kroppen .
Känner inte lust till nått , så nånting måste det va som spökar . Såhär har jag aldrig kännt, inte såhär mkt ..

Idag fick vi hem alla kort, gos, så va över till ÖB o köpte ramar, vart tokbra, hitta även 3 canvas tavlor, perfekt i hallen :)
Mkt mkt snyggt . Nu fattas bara nån slags förvarning där , sen är hallen klar , så gott som ! Måste bli ett besök till IKEA när plånboken tillåter .

Imorn blir det jobb 7-15, torsdag kanske päronen kommer över mot kvällen, mysigt ! <3
Hoppas jag får mina paket imorn, dom måste ju komma !! O resten av korten, åh dom vi fick idag var dundersöta .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback