Frasse



Finns inte ord, saknar dig så oerhört jävla mkt ! Det gör ont, samtidigt är jag glad över att du fick komma dit du kom o jag vet att du blir överdröst av oändlig kärlek ! Det gör bara så jävla ont att veta att du en gång var min !
Vissa dagar tror jag fortfarande du ska skutta fram till mig när jag kommer hem, att du ska komma med din favo strumpa i munnen och hoppa upp i soffan, där du visste att du inte fick ligga !! Fan, vissa dagar är mera jobbiga än andra .
Hur 17 kan man bli allergisk mot en sån underbar liten skrutt  ??
Du var ju våran, vi längtade som fan att få hem dig, 8 veckor och jätterädd för omvärlden utan din familj , såklart .
Men du trivdes jättebra med oss, du vaka över oss och gick inte en meter om vi båda inte var med
Fanfanfanfanfanfanfan.

Ibland är det jobbigt !!
Jag saknar MIN Frasse .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback