20/8-09

Hämtade nyss ut min HM paket !!
Jag hatar deras beskrivningar på webshop ibland !! Eller att bilderna är för ljusa, sen får man hem varorna och färger stämmer inte alls, lite o luras .. Men till saken är att på bilden ser halsduken rosa ut, jättefin rosa men i handen så är det typ beigrosa , hm ! Men okej, den är snygg o skön så den behåller jag, blir bara irriterad att inte färgen stämmer ...
Rosa hade vart snyggare .
Hade ju även beställt en supersnygg kofta, jättefin och lagom , den satt perfekt MEN den sticks , jag pallar inte ha kläder som kliar av materialet , fanfan, ville verkligen ha den, åh dumma , det var verkligen jättesynd .


Cykla idag, typ 30 min, det va jobbigt o varmt men väldigt skönt, tur att man bor i stan så det finns kul vägar att cykla eller promenera på , underbart väder idag också !
Hoppas det håller i sig på lördag, vill inte ha storm om vi ska åka båt .

Nej nu piper tvättmaskinen, för typ 84548 gången idag .


Kommentarer
Ida

Hatar stickiga koftor, det står minsann inte i beskrivningarna! Plus att alla mörklila plagg är alltid skrik-lila :S Det gillas ej!!!

2009-08-20 @ 15:44:59 | http://lifeisfordummies.blogg.se/
Emma

Åh! Jag har också fått paket från HM idag men har inte hämtat ut det än, hoppas på bättre tur än dig då ;)

2009-08-20 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback