En helt vanlig..nästan i alla fall, onsdag !

Hejsan hoppsan !

Idag har det vart en ganska lung dag på jobbet , skönt. Kort pass som typ resten av veckan. öppnar iofs på fredag så blir en lung valborg, tänkte ju inte på de när jag tog tiden, lite sugit men pengar ! :)
Fick nya byxor idag på jobbet, så jäkla skönt att inte behöva slita på sig dom med all kraft man har, dessa vart mkt mkt bättre, kanske sitter lite halvdant men va17 ! Så får de vara.
Cykla hem efter jobbet o diska, senare kom min bästa Tina över ! En riktigt mysig dag ihop, prata, skratta, även lite allvar då såklart ! Mys o ses igen <3 Ses imorn igen, gos !
Planera lite resor ihop och planer för sommaren, som alltid, ååh längtar till sommaren, komsi komsi.

Älsk kom hem, hade nån sorts överskottsenergi men det va bara kul, drog o käka på Buntas, till slut, gott som fan .
Bokat bord till imorn på Vita Elefanten, så himla gos ! Bara vi två, åh det ska bli så mysigt . Klä upp sig lite och äta gott .
Köper nya kläder men när ska man använda dom då ? Använder ju bara jobbarkläder, så trist .

Helgen, vad händer i helgen ? Nå gosigt får vi hoppas, är väl inte så taggad just nu för nånting men de löser sig .
Åhh jag vill nej jag måste klippa mig snart ! Det går inte, vill unna mig lite lyx , vill färga mig o snygga till mig till sommaren, lite mer pengar då tack, visst inte alltför dyrt men pengarna går åt, fort just nu ! Måste spara nu så jag kan fixa nått snart, så jag kan boka tid o bli lite snygg , inte klippt mig på hundra år, o de går ju inte o göra nått med håret, bara hänger ..trist... boka tid till massage snart också , min 18 års present, vad hände där ? 22 snart liksom .
Förändring då, tack !

O sen så att inga missförstånd o arga miner uppkommer mera så strejkar min mobil !!
Så nu vet ni de !
Den vill inte som jag alls, lämna in på lagning eller ny ? Ja, ny !

Sen får vi se om det blir nån inflytt. fest, annars får vi skjuta upp den ! Fest måste vi ha, känner mig pepp till de, var ett bra tag sen nu, så det vore kul o festa till lite .

Kanske skulle börja träna på allvar , de funkar inte längre, måste hända nått !
Trivs väl till 90% med kroppen men sen är de 10 som inte vill sig , måste gå ner nått kg så jag verkligen trivs till 100 !
Så kan jag få på mig mina byxor som har blivi en aning trånga. Dessa jäkla sambo kilon ;) Gosigt men fan så jobbigt .
Ja ger mig fan på detta nu, nu ska de ske, nu ska jag ner i vikt , peppa mig själv till max, sluta käka massa skit på jobbet o utanför, men jobbet är den största boven , de funkar inte längre ! Matlåda får de bli nu !
Sluta med all jäkla skit man äter, småäter, äta riktiga målmat och frukt, mera grönsaker , det måste ju hända nått ..
Cyklart ju varje dag till o från jobbet, bättre än bil o sen promenader , sen måste ju förändring ske ,  skaffa stegräknare . Det hjälper, de gjorde de förut så nu jäklar, rackarns rabarber . NU ska de ske !
Skönt att ialla fall cykla varje dag, man är inte lika beroende av bil när man inte har nån.

Nej nu blir det lite kvällsplock o sen sängen..

<3

Kommentarer
Tina

2009-04-30 @ 13:12:32
Tina

Men va bra! Då kör vi nu då?! Gå massa tsm?? Vill du så säg till, vi gört ihop! va fan varför gört på 2olika håll, neee säg till så kör vi igång :D

<3<3<3

2009-04-30 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback