Falska människor is the shit .

Sjukling .
Seg o trött, ont i kroppen , vill inte ha nån förkylning nu, de orkar jag inte, har inte tid med det heller ..
April lider mot sitt slut , Valborg på ingång och maj månad ! Snart springer nästa kull av lyckliga studenter ut och firar att de äntligen är över ! Herregud va fort tiden går.. Förstår inte .
Blir ialla fall en lugn Valborg, ut o äta lite tror jag, om vi får plats nånstans, kanske ska ringa o kolla.. Sen dagen efter så jobbar jag ju öppning, woho ! Naat. Sen den fredagen kanske det blir lite mysmiddag , inget bestämmt men jag hoppas verkligen att de blir av .

Sökt jobb också, hoppas man får svar . Men ska väl inte hoppas på för mkt, hör ju inte till vanligheten att dom hör av sig .

Annars blir de bara krya-på-sig-hemma-dag, så jag orkar jobba resten av veckan, de kan ju vara bra o skramla in pengar till lönen.. Blir tomt annars o med mitt maj schema så behövs alla tider, har jättefå timmar men massa dagar . Skönt på ett sätt, samtidigt som de blir jobbigt när lönen sjunker, får göra de bästa av situationen helt enkelt . Blir nog bra .
Vill veta semester snart också, så man kan planera sina veckor, vill ha sommar schemat så man vet hur sommaren kommer bli ! Det är mkt nu .

Saknar Tina , hoppas vi kan ses nått i veckan en stund, vore mysigt <3
Umgås, snacka skit o bara va , som bara vi kan .

Som sagt, jag spyr på falskhet och ytliga människor .

<3

Kommentarer
Anonym

Saknar dig med vet du!

Oh mys middag på fredag :) Du o Fredrik behöver verkligen rå om varandra o bara vara ni <3

Tycker så mycket om dig<3

2009-04-28 @ 19:52:58
Anonym

De kom inte med att det var jag, Tina :O som skicka de där :(

2009-04-28 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback