Var de bättre förr ?

....

Känner mig besviken, sårad och ledsen!
Rädd och ensam ..
Varför ? Hösten ?
Nej , jag vet inte, vet inte om jag ska skratta eller gråta, ligga sömnlös om nätterna .
Tankarna snurar omkring som aldrig förr, dom skapar kaos i mitt system, vill dom mig nått illa ?
Eller är de nått man bara får leva med helt enkelt ? Vad vet jag, kanske ska vara så ?
Finns så himla många frågor utan något bra svar ..
O inte blir de nått på lördag heller, för svar får man ju inte ..
Och som pricken över iet så har nån jävla cp jävel snott min cykel, låset låg uppklippt breve cykelstället !!
SKULLE VARA TACKSAM OM JAG FICK HA MINA GREJER IFRED!! TACK
Bara för att man bor i stan ska man väl få ha sina saker ifred ? Tydligen inte ..

Blir nog en krogvända på lördag, dränka lite sorger.. Ska du med ?

Känns som att jag har ramlat ner lite på botten just nu, o hur fan ska jag ta mig upp ?
Trivs inte rikgit i mig själv, vill inte nånting, bara lessen o nere . Varför ?
Hur ska jag må bra igen ?
Rädd för framtiden, orkar verkligen inte jobba kvar på donken längre, vill aldrig mera gå dit för att jobba, vill inte ..
Men vad ska jag göra istället ? Inget som man söker hör ju av sig, kan väl iaf tacka för ansökan, men icke .
Blir less, lessen på allt just nu som har med världen o göra, vill lägga mig ner o dö för en stund, skulle du bry dig då ?
Neej, jag vill få bort alla negativa tankar, orkar inte med flera såna vändor , vill inte uppleva det dåliga en höst till .
Jag vill må bra, le o vara lycklig .
Just nu känner jag mig bara som den mest ensamnaste människan på jorden.. finns de nån som känner lika där ute ?
Jag ropar på hjälp men ingen verkar höra ..
Tårarna rinner ner för mina kinder men ingen verkar se ..
Jag springer bort från verkligheten och försvinner men ingen verkar ändå bry sig ..

Jag har ramlar ner på botten, snälla hjälp mig upp ?
vart finns alla när man verkligen behöver dom ?
vad ska jag egentligen ta mig till i denna skuma, onormala värld ?
vart ska jag vända mig med mina jobbiga och svåra tankar ?

Känner mig bara så jäkla ensam i denna stora värld..

Kommentarer
Tåbbä

Krya på dig, eller va man ska säga.



Kramis Tåbbä

2008-10-28 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback