Vad händer med oss ?

....

Känner mig ganska nere just nu,  lessen o typ arg på allt !
Hur ska man veta vad som är falskspel o inte ? Hur ska man veta vad som är skitsnack lr inte ?
Hur kan man se om nån ljuger lr talar sanning ? Vet man om vilka som är ens riktiga vänner ?
Känner tomhet i det mesta just nu, orkar inte riktigt med ... Vissa saker förstår man inte o det får man kämpa sig igenom ändå, men hur länge o ofta ? Finns det en gräns ? Ska man tåla hur mkt som helst ?

Det värsta är all svartsjuk o allt drama som utspelar sig , varför kan inte livet bara vara lätt vissa gånger när det behövs ?
Nejdå, då ska det bara bli sämre o ner på botten o trampa ner lite till .. Verkligen underbart , toppen liksom.
Vissa saker får man slå bort o inte bry sig så mkt om, då skulle man väl må kiss o bli inlagd lr nått ! psykbryt ?
Nejtack !!

Jag vet ärligt talar inte längre, kommer det funka med tiden ?
Så tråkigt o jobbigt om nått så fint skulle bara rinna ut i sanden o dö ut men hur räddar man det då ?

Jag vet inte, tankarna gör ont o jag orkar inte rikgit just nu ..

phu, suck .

Kommentarer
Tina

Som sagt, menar du mig hoppas ja du hade sagt det....

2008-10-13 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback