?

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja ..

Känns ibland som om världen liksom snurrar i otackt !
Hur ska man veta vad som är rätt o fel då ? Hur 17 ska man kunna välja på rätt och fel ?
Riktiga vänner, hur nära står dom egentligen när man behöver dom ?
Ser dom mina osynliga tårar ?
Ja, hur ska man kunna veta ? Tänk att det finns så jäkla många frågor utan svar ..
Kanske skulle bli tokig om det fanns svar på allt ? Vad vet jag liksom ..

Kan man skilja på rätt och fel ?
Känns bara så , vet inte orden till det heller , långt bort ?
Ensamt ? Neej, egentligen är väl inget dunderfel men nått känns lite knas "/

Hoppas dom knasiga känslorna försvinner med tiden ..
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till ..
Finns du där för mig ?

PussHej

Kommentarer
Anonym

Jag fortsätter... mena du mig hoppas ja du hade sagt de..

2008-10-13 @ 13:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback