Blir det nån fest på lördag ? Svar senast måndag TACK !

Hejsan
Shit så länge sen det va man skrev här då ..

Det har hunnits med mkt må jags äga.
Personal festen ägde ju, fyfan så jävla roligt vi hade :) kommer bilder senare ! Grymt jäkla kul
Så himla synd bara att Vickan drar den 1 Nov "/ o Johanna ska också sluta, fan, kommer sakna er :) !
Men vi ses ju igen .. Japp som sagt festen var grymt rolig !!
Hoppas det kommer en snart igen haha iaf feeest ;) hade så jävla kul med er alla denna kväll :)
god mat, trevligt sällskap, underbar kväll med skratt, dricka o mkt lekar ! Typ 5kamp. askul .

Bilen har gått sönder men nu går den bättre än den nånsin gjort
tack pappa för du alltid hjälper till, funkar inte utan dig <3

Vart på krogen också ;) grymt jäkla skoj, en myskväll med suzanne, hade så jäkla kul med dig tjejen, måste vi verkligen göra om snart ! Älskar dej vänner <3 o sen på lördagen vart de Björn Rosenström! Underbart kul
Tack alla för den helgen, sjuk kul ! <3 vill igen, väldigt snart ..
Hoppas det blir nån fest här hemma också, men de som sagt om folk som är bjudna tänker svara nångång ;p
får väl se hur det blir med den festen, vill ju verkligen ha en !! :) OBS, man behöver inte klä ut sig då !

Sen har det jobbast väldigt mkt, nja inte väldigt kanske men när man jobbar så så jobbas det mkt :)
Var i Västerås igår efter vi båda sluta jobba, köpte filmer på Media Markt, underbart ny till hösten, fick ju feta lönen igår!
Tack för kaffet , sen skor på skopunkten :) hem o skulle käka på sarajevo men de va ju kö in så nja vi hoppa de !
Vart akropolis ist, inte lika mys men väldigt gott, mätt som faen ! :) mums. Verkligen en helmyskväll ihop med älsk .

Har fått ut Nov schemat, helt ok kanske, får se om de finns nån som vill ta mina tider bara, då blire perffa :)
Måste även ner till ams nästa vecka, prata lite om framtiden :) så hoppas de funkar de som jag tänkt ut nu !
haha bästa där .

Det ryktas om..
Att luncha med bästa pappa på måndag, mysmys ! <3
Att jag saknar alla mina vänner så grymt jävla mkt !
Att jag skurit mig i fingret så de gör så JÄVLA ont !
Att jag är så grymt less på jobbet .
Att min underbara älsk kommer precis NU ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback