En underbar DAG !

SKIT !
Skulle bort imorn kväll på mysigheter o allt var fixat men så vart de lite ändrade planer från jobbet då såklart ! suck.
Fan, måste verkligen få bort passet imorn men det verkar ju hopplöst ! Hjälp mig nån .
Så himla tråkigt bara när det blir fel såhär, de händer ju såklart men tråk ..
Det är bara o jobba på dom timmarna o sen byta om fort som blixten för o dra vidare ! :)
Stress, stress men underbart kul det kommer bli .

Tog sovmorgon för o dra in till stan till 12 tiden, drog en vända på just stan först o sen träffa mamma för att gå till "massagen" fick ju en ansiktsbehandling i 21 års present som då uppfylldes idag, underbart skönt o härligt !
Bara ligga o tas hand om, fick massor mer krämer som kylde ner fejjan, som stacks o brändes men det var ju bara för att min hud är så förbaskat jäkla torr o behöver mera fukt , men hon höll på med massor av olika saker o det var riktigt skönt o avslappnande .
Hon sa även att mitt smink var dåligt för det täppte igen porer o massa grejer i fejjan så det skulle jag sluta med , det vart för tätt så huden inte kunde andas , så jag köpte nytt smink idag, mineral smink (heter de va ? ) som ska vara mer skonsamt o lättare o bättre för huden ! O det vart de ju verkligen o syns att det är lättare också, inte lika tätt o randigt liksom !
Annars har det vart en lugn o skön kväll, har inte orka gjort nått o det har vart skitskönt, bara ligger framför tvn o gottar .
Underbart det med ibland ..

Hoppas tiden på jobbet går turbo imorn så jag kommer iväg snabbt

Älskar min underbara fredrik mest <3
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback