Underbara dag

Hejsan
Idag var jag på donken o prata med Vickan om vidare jobb i höst där ! o dom ville ha mig kvar, fatta paff man vart
hade ju inte tänkt att dom ville de ;p men fan såklart man tackade ja till de :) hösten räddad !!! kalas toppen!
så de va skitkul o få höra, mkt mkt glad idag :)
sen vart de en cykeltur ner till stan o frissan , hann en vända på hm också, fan så mkt fint dom har fått in, jag vill ha !!
kl vart 11 o de va dax för frissan, efter 2 timmar var de klart, en helt ny Maria ! så jäkla nöjd, fyfan så bra de vart. klippning o färgning ! så jävla snyggt, verkligen värt priset på 950:- ! billigt ändå ..

Fika på drott med älsk vart de också, räkmacka, fy17 va gott , o nu sitter jag hemma o väntar på Tina som ska komma snart, mkt mkt mys hihi !
o de kryllar av äckel flygmyror här så man dör snart, pappas bil är inte silver längre den är svart ! FYFAN !
o ja som ska ut till bussen o möta tinis, iiih.. faan ;p

Imorn har ja boka in en jobbtid på 4.5 timmar, sooft :) på torsdag med, sen på fredag bär det av till Tallin :D
så jääävla skönt de ska bli, komma bort ..

Nu måste jag kila.

kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback