Tallin

Hemma igen ;p
Hänt mkt sen fredagens inlägg kan jag lova ! :) herregud, hur ska jag minnas allt det då ?
Tallin i fredags då :) mkt mkt trevligt, dock arg på det dålig vädret men fan sånt som händer, lugnt på havet iaf så de va ju skönt ! bra hytter med dubbelsäng o mys, tv o allt var fräscht ...
tax freen var hyffsad, fanns mkt o välja på , köpte lite godis, alltid gott !!
fredagens spenderades i Kings Bar, olika drinkar o kareoke ;) sen spela vi lite spel o kolla på en dansshow , najs
en mkt rolig o trevlig kväll med er alla :)

Lördagen var det en heldag i Tallin, kissväder då men fan kunde ha vart värre, mat o fika o mkt alkohol inhadlades..
käka på donken o fick en bigmac meny för endast .... 32 :- !! haha så sjukt ;p men gott ..
gammla stan var mkt fin, kom upp på ett litet torg där dom sålde blommor i miljoner, skojar fan inte ;p
o billigaste var liksom 12 :- för en ros som man här i Sverige får betala 45-60 :- för ! shit vilken skillnad !
synd att det inte skulle hålla sig hem "/ fanns så jävla mkt fina buketter jag ville ta med mig hem :)
väl på båten igen så vart de middag med alla som var med för o fira mormor <3 vart mkt god mat o mätt som 17 .
på kvällen vart de att sitta o kolla uppvisningar o olika shower, en danstävling som min kusin o hans tjej vann ;)
härligt ! grattis .
en skitrolig dag o resa överhuvetaget ! synd på vädret bara, men annars var resan kanonkul o trevlig :)
mkt god mat, underbart kul , trevligt sällskap, aolkohol o skratt, minnen och jaa skitkul helt enkelt !!
gärna igen ! tack alla som var med o gjorde resan till ett bra minne :) <3

Igår jobbade jag en stund sen fick vi schema över sept. shit ;p nästan heltid fan haha , nej men bra pengar o bra tider
så jag är heltklart nöjd med det :)

fyfan imorse vid 5 tiden vaknar jag av att de öste ner o det blixtar o dundra, fyfan ! usch, men kunde somna om iaf :)
Idag var jag o älsk till Sthlm o Kista, åt mat o gick runt o kika överallt, o pengar kmr på måndag, ;p faan
sen en stund i jakan o kika in på Ikea. mkt nytt o mkt man vill ha !!!
men fick hem mitt HM paket idag D`;D wiie , mkt mkt mys ;)
tack älsk för en helmys dag ihop <3

imorn blir det jobb idag 9.45-19 efter det vet jag inte riktigt men de visar sig..
fredag jobb o mamma fyller år, ska fira henne :)
lördag kräftskiva hos bror :) ska bli mkt mys
söndag jobba !!
måndag LÖN !

Nu blir det kika tv o slappa ..
piggelin imorn ! :)

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback