shopping ?

jag är nog beroende av shopping o de är fan illa !
finns det nån grupp man kan gå med i så man kan få hjälp ?
det värsta är att jag inte är oseriös, utan att de faktiskt är sant "/ jag trivs inte med det och de är kissjobbigt !
fan de är illa "/ .. varför shoppa så mkt ? kan inte stå emot, men vissa saker man köper hänger ju bara , kanske ni tkr ja men vadå de händer väl alla ? jaa men de är liksom typ kanske halva garderoben som är så, vissa saker sitter ju tom prislappen kvar på, suck "/ de är fan ILLA ! men vafan ;p de är kul med nytt, o nästa vecka blir de nya kläder, skor o väska
fan va ja älskar de ! men neej jag mår samtidigt dåligt över de .. vad ska man göra ?
tro de är ett skämt, men jag är 110 % seriös ! suck, blir less...

Idag var de jobb igen :) känns att liksom högsäsonen är över nu, men de är samtidigt lite skönt.
trivs väldigt bra på jobbet just nu, kändes så kul o komma dit imorse :) hihi äntligen liksom ..
kanske boka in lite fler tider men har inte bestämmt än ;)
pappa är en trogen gäst, hihi <3 kmr alltid upp o fikar när jag jobbar . tack tack <3

Imorn åker vi iväg :) hoppas man känner sig lite bättre då iaf, mått skumt nästan hela dagen idag, jobbigt "/
men aom sagt, hoppas de går över ..
ska bli så jäkla skönt o komma bort, lyxa till det lite o bara va  !

En sak till som jag kommit på är att från o med typ nu ska jag skita i allt som inte ger mig nått tbax !
orkar inte lägga ner energi på nått som bara tar de ifrån mig, orkar inte bli besviken o less längre !
hoppas de funkar bara ;p

Men jaaaa,

pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback