En ny dag !

Jobbat från 9:45 till 19, fyfan vad fötterna värker , usch !
inte så mkt o göra mellan åt men de är härligt , under dagen kom värdens jäkla åskoväder, herregud ;p
men va17 man är ju inne iaf ..
Päronen kom upp å käka, trogna gäster <3 älskar er, de är ni som gör de roligare o jobba :)
älsk hämtade mig o sen drog vi hem o käka, fyfan nu är jag helt slut, ont typ överallt ..

jobbar imorn med 10:30-15 o sen hem o fira mamma som fyller <3 middag o grejer .. mysgos !
fick en till tid på måndag mellan 11-16 sen simma med Tina gumman, så himla skönt <3 härligt !
o lönebesked idag ;) olalla liksom ...

helgen blir det kräftskiva hos bror o jobb på söndag .. äntligen så trivs jag med det jag gör :) de känns underbar <3
älskar fredrik av hela mitt hjärta <3

pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback